Jako konsumenci myślimy często o produktach, które chcemy kupić. Najczęściej zwracamy uwagę albo na ilość: mieć czegoś pod dostatkiem, albo na jakość: mieć produkt lepszej marki. Nie są to jednak jedynie kryteria naszych wyborów. Coraz częściej, przynajmniej wtedy, gdy mamy pieniądze, wybieramy według innego kryterium. Przed zakupem pytamy się dodatkowo o przyjemność jaką da [czytaj więcej]
W ostatnich dekadach XX wieku kultura masowa uległa silnej seksualizacji. Seks jest wszechobecny w sztuce, reklamie, gazetach, modzie, itp. Na masowość zjawiska wpływa duża konkurencja na rynku, która prześciga się w pomysłach na przyciągnięcie klienta. Marketingowe założenie „zwrócenia uwagi poprzez propagowanie seksu” sprawia, że zainteresowanie nim skupia się tylko na jego zmysłowych, biologicznych cechach. Takie ograniczone spojrzenie na seks jest [czytaj więcej]